Sunday, January 23, 2011

kurang ajar ke?

INI BICARA HATI.
BUKAN NIAT UNTUK KURANG AJAR.
MAAF KALAU TERKASAR.
tapi dah tak tahan sangat.
:'(

okay selagi aku tak luahkan kat memana kat sesapa, memang aku takkan senang duduk. kepala hotak melayang jela nanti. meleleh tu confirm la kan. yes, hati aku tak kental mana. nampak je macam taf bagai kan? eh yeke? teeeettt. HAHAHA. so whatever, blog la jadi mangsa keluhan? cehttt.

ini cerita seorang manusia, hamba Allah, yang aku pun tak tau apa dia fikir..

haishhh manusia, manusia. oh hamba Allah, ingat sikit kau tu kat mana, nak mintak tolong sikit pun payah. kau demand gila. goyang kaki senang lenang. kau fikir sebab kau pernah sakit, semua kau boleh dapat senang hati? hidup ni jangan dengan mintak simpati orang lain. cuba bangun balik. aku tau kau boleh. kau kan *****. kau fikir dorang siapa. sampai bila kau nak bergantung kat dorang? kalau perangai kau molek, aku tak kisah. tapi, perangai kau pun sama je. kalau even kau bergantung, tapi kau soleh aku tak kisah, even kau tak tolong dorang time kat dunia ni, at least kat akhirat sana kau tolong. kau buat semua ikut suka hati kau. sampai bila?? aku sebak. apa yang kau fikir sebenarnya? apa yang kau nak kan sebenarnya? hidup manusia ni lain2. kau jangan ikut orang. belajar hidup susah tanpa bergantung kat orang lain. boleh? mampu tak mampu lain cerita. cuba. aku sayang kau. semua sayang kau. serious tak tipu. tapi kalau kau pun tak usaha cuba nak ubah, macam mana kitorang nak tolong kau? cuba tolong diri sendiri untuk tolong orang lain. hm.

love,
hny